loading...

رامین گشت | مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی با ارزانترین قیمت

رامین گشت مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم

بازدید : 12
سه شنبه 24 آبان 1401 زمان : 15:23

هیچ کشوری جز گرجستان نیست، سرزمین قدمت شگفت انگیز، زندگی شبانه هیجان انگیز، مناظر زیبا و زیبا، مطمئنا ماجراجویی جالب در بالکن اروپا با تور گرجستان یک اتفاق مفرح است که همه دوستداران سفر همزمان عاشق آن هستند. باید تلاش کنید و لذت و هیجان ایجاد شده را تجربه کنید که در سفر به گرجستان امکان پذیر است در سال های اخیر سفر به گرجستان همیشه پرطرفدارترین سفر یک گردشگر ایرانی بوده است و اکثر علاقه مندان به سفرهای خارجی به طور کلی حداقل یک بار به گرجستان سفر کرده اند.
تور گرجستان
گرجستان علاوه بر طبیعت زیبا و جاذبه های شگفت انگیز، نزدیکی به ایران، مسافت کوتاه و زمان پرواز، آب و هوای خوب و مطبوع، هزینه پایین این مقصد نسبت به سایر مقاصد خارجی و نداشتن نیاز به ویزا به محبوبیت آن کمک کرده است. تور گرجستان در ایران. تفلیس پایتخت گرجستان با تاریخی غنی است و امروزه به دلیل وجود بناهای تاریخی، کلیساهای باشکوه و تفریحات، همواره به یکی از محبوب ترین مقاصد سفر تبدیل شده است. تور تفلیس و تور گرجستان در گستره وسیعی طرفداران خاص خود را دارد نه تنها به دلیل جاذبه های فراوان، بلکه به دلیل اینکه قیمت تور گرجستان بسیار مناسب است و یکی از ارزان ترین تورهای گرجستان است.
خالی از لطف نیست بدانید که گرجستان بیشترین تعداد کلیساهای تاریخی ثبت شده در یونسکو را دارد و به دلیل تفریحات و جاذبه های تاریخی گرجستان، این کشور از محبوبیت قابل توجهی در بین گردشگران برخوردار بوده و از ویژگی هایی مانند عدم نیاز به ویزای گرجستان و تورهای گردشگری برخوردار است. سقوط تفلیس باعث شده است که درصد زیادی از گردشگران ایرانی باشند. در ضمن قبل از خرید یک سفر ارزان به گرجستان بهتر است اطلاعات مهمی در مورد سفر داشته باشید تا بتوانید با چشمانی باز و اطلاعات کافی سفر کنید و در طول سفر و سفر در گرجستان گم نشوید.
رامین به گرجستان سفر کرد
در هوای گرجستان سوار شوید

سفر هوایی به گرجستان محبوب ترین و راحت ترین راه برای سفر در این کشور است که توسط اکثر ایرلاین های خارجی و داخلی انجام می شود. ایرلاین های داخلی برای سفر هوایی در گرجستان عبارتند از ایرلاین آسمان، قشم ایر، تابان و آتا که پروازهای هفتگی دارند و برخلاف ایرلاین های خارجی مانند گرجستان ایر خدمات مشابهی را به گردشگران سفر هوایی خود ارائه می دهند. گرجستان اما قیمت به دلیل خارجی بودن این پروازها از پروازهای داخلی بیشتر است.
علاوه بر این، شرکت هواپیمایی جورجیا نیز از ایران به گرجستان پروازهایی دارد که مجهز و قیمت مناسبی دارند. بنابراین شما این فرصت را دارید که با خطوط هوایی گرجستان سفری ایمن و بدون نگرانی داشته باشید. ذکر این نکته ضروری است که شرکت هواپیمایی جورجیا دارای فرودگاه های بین المللی و داخلی در گرجستان می باشد که اکثر آنها فرودگاه تفلیس هستند. دومین فرودگاه بزرگ گرجستان فرودگاه باتومی است که توسط خطوط هوایی امریکن به دلیل امکانات و سفرهای باکیفیت آن شناخته شده است.
تور ارزان گرجستان
تور زمینی گرجستان
طی چند سال گذشته، تورهای زمینی در گرجستان بسیار محبوب شده است. تورهای زمینی گرجستان معمولا در دو نوع تور زمینی گرجستان با اتوبوس (اتوبوس VIP) و تور زمینی گرجستان با قطار به شما ارائه می شود. با استفاده از هر یک از دو روش ذکر شده در بالا می توانید به راحتی به شهرهای توریستی گرجستان مانند تفلیس و باتومی بروید. آژانس رامین گست نیز با توجه به بودجه و سلیقه شما در ایام مختلف سال به خصوص در ایام نوروز و تعطیلات تابستانی طیف وسیعی از تورهای زمینی عالی گرجستان را ارائه می دهد.
لازم است بدانید که محل سوار شدن مسافران تور زمینی تفلیس با اتوبوس از ترمینال آزادی تهران (ترمینال غرب) می باشد، بنابراین شما مسافران عزیز حدود یک روز و نیم سفر خواهید داشت و همچنین به دلیل وجود آن می باشد. مرز مشترک بین ایران و گرجستان وجود ندارد. با اتوبوس باید از ترکیه عبور کنید. همچنین مرز مشترک ترکیه و گرجستان را «مرز واله» می نامند و باید گفت که از مرز گرجستان تا تفلیس 200 کیلومتر فاصله وجود دارد.
تور زمینی گرجستان
سفر به گرجستان ارزان و لحظه آخری
یکی از بهترین گزینه ها برای یک سفر مقرون به صرفه، استفاده از تور ارزان لحظه آخری گرجستان است. بسیاری از آژانس ها و آژانس های مسافرتی که تورهای داخلی و خارجی را برگزار می کنند، به دلیل کمبود صندلی پرواز یا اتاق خالی در برخی از هتل های خود، ممکن است در آخرین لحظه تصمیم بگیرند تور گرجستان خود را با قیمتی بسیار ارزان رزرو کنند و به تعداد مسافرانی پاسخگو باشند. آنها می توانند. جاهای خالی را پر کنید. خب قیمت تخفیف لحظه آخری سفر گرجستان شامل بلیط هواپیما یا کل پکیج سفر گرجستان می شود. در هر صورت شما برنده این تور ۹۰ دقیقه ای گرجستان هستید چرا که توانسته اید آن را با قیمت بسیار پایین و گاهی تا ۷۰ درصد کمتر از قیمت اصلی تور خریداری کنید و از تمامی امکانات و امکانات آن بهره مند شوید. خدمات.
خوب ما قصد داریم به شما مژده بدهیم که با خرید سفر لحظه آخری به گرجستان گزینه ارزانی را آماده کرده اید، خوب اگر تصمیم دارید با کمترین قیمت و بهترین کیفیت به گرجستان سفر کنید توصیه رامین گشت است. . برای حفظ دومی یک دقیقه رانندگی تا گرجستان! برای خرید این سفرهای لحظه آخری به گرجستان یا هر مقصد دیگری، باید همیشه به روز باشید. برای اطلاع از تورهای لحظه آخری رامین گشت کافیست اینستاگرام ما را دنبال کنید و با خرید سفر لحظه آخری به گرجستان تعطیلاتی مقرون به صرفه و خاطره انگیز را تجربه کنید.
بازدید لحظه آخری - گرجستان
خرید تور گرجستان، فروش آنلاین برای شما فراهم است و می توانید تور گرجستان ارزان را با چند کلیک خریداری کنید; علاوه بر این، ممکن است در برخی مواقع قصد خرید تورهای ارزان گرجستان را داشته باشید، اما زمانی که بخواهید، هیچ تور لحظه آخری در دسترس نیست. در این مورد توصیه ما خرید پرواز + هتل در گرجستان است. شما باید با متخصصان مجرب ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
قیمت سفر به گرجستان
عواملی مانند کیفیت هتل، خطوط هوایی (تابان، قشم، قطر و ترکیش ایرلاین)، وضعیت پرواز و زمان پرواز، تعداد روزهای اقامت در گرجستان و خدمات اضافی (مانند ناهار یا تور اضافی). گرجستان در تعیین هزینه سفر موثر است. برای صرفه جویی در ساعات اقامت و قیمت هتل، بهتر است یک پرواز صبحگاهی داشته باشید و با پرواز شب یا بعد از ظهر برگردید.
همچنین تعداد شب اقامت، نوع هتل، بلیط هواپیما، نوع پرواز، تجهیزات تور و سایر خدمات ارائه شده توسط آژانس در هزینه سفر شما به گرجستان موثر خواهد بود. برای اطلاع از زمان برگزاری تور ارزان گرجستان با قیمت مناسب می توانید همیشه به سایت رامین گشت مراجعه کنید. در فصل بهار و تابستان که بهترین زمان برای سفر به گرجستان است، قیمت سفر به گرجستان نیز افزایش می یابد و در دوره های کم توریستی مانند زمستان، به دلیل کاهش تعداد گردشگران، قیمت سفر به گرجستان بسیار بالاست. کم. بیشتر از زمان های دیگر می توانید یک سفر ارزان به گرجستان پیدا کنید.
قیمت گردشگری گرجستان
تور گرجستان از تهران و شهرستانها
در مورد پروازهای گرجستان مبدا تمامی مسیرهای آن به صورت پیش فرض تهران است و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر ایران برای علاقه مندان وجود دارد. مثلا گرجستان از تبریز، شیراز، اصفهان، رشت، کرمان، ساری، مشهد و ... سفر می کند. در سایر فصول توریستی سال توسط آژانس ها با نرخ های مناسب ترتیب داده می شود.

منبع:تور گرجستان

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور های داخلی