loading...

رامین گشت | مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی با ارزانترین قیمت

رامین گشت مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم

بازدید : 14
دوشنبه 7 آذر 1401 زمان : 13:53

به تور سریلانکا
سریلانکا نام جزیره ای شگفت انگیز و رویایی است که در اقیانوس هند در جنوب آسیا و در ۱۹ کیلومتری هند واقع شده است. به دلیل شکل و موقعیت جغرافیایی جزیره سریلانکا به آن گوشواره هند نیز می گویند. سریلانکا به دلیل طبیعت بکر، آثار تاریخی و پارک های طبیعی مختلف به مقصد بسیاری از گردشگران تبدیل شده است. سریلانکا دارای مناظر متنوعی از جنگل ها، دشت های خشک، سواحل شنی و ارتفاعات است و یکی از دلایل محبوبیت سریلانکا خرابه های بودایی باستانی آن است که معروف ترین آنها قلعه سیگری در قرن پنجم است. . اگر سفر سریلانکا را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید، مطمئنا سفری پر از شادی و خاطرات فراموش نشدنی را با آژانس رامین گشت تجربه خواهید کرد.
تور سریلانکا
جالب است بدانید سریلانکا را به سرزمین چای و طبیعت زیبا می شناسند. این سرزمین آنقدر جاذبه های طبیعی دارد که گردشگران را مجذوب خود می کند و این سفر آنقدر جذاب است که سفر ماجراجویی با تورهای سریلانکا در این سرزمین رویایی شما را عاشق آن می کند. سریلانکا علاوه بر جاذبه های طبیعی دیدنی، مکان های تاریخی، فرهنگی و مذهبی بسیاری نیز دارد که می تواند شما را با فرهنگ و سنت های مفرح آن آشنا کند.
آیا برای سفر با تور سریلانکا به ویزا نیاز داریم؟
مسافران برای سفر به سریلانکا نیازی به ویزا ندارند، در فرودگاه برای شما ویزا صادر می شود. با این ویزا می توانید تا 30 روز در سریلانکا بمانید. برای دریافت ویزا در فرودگاه سریلانکا، باید پاسپورتی را نشان دهید که بیش از ۶ ماه اعتبار داشته باشد و حدود ۴۰ دلار قیمت دارد. اگر می خواهید بیش از 30 روز در سریلانکا بمانید، باید برای ویزا به صورت آنلاین از کنسولگری سریلانکا اقدام کنید.
سفر سریلانکا
گردشگری هوایی سریلانکا
بهترین و سریع ترین راه برای رسیدن به سریلانکا پرواز است، پرواز مستقیم از ایران به کلمبو، پایتخت سریلانکا وجود دارد. می توانید با ایرلاین های مختلف (داخلی و خارجی) سفری راحت و بی دغدغه به کلمبو سریلانکا داشته باشید. ما در آژانس رامین گشت با ارائه سفر هوایی ارزان سریلانکا شرایط را برای شما فراهم می کنیم تا با ارزان ترین قیمت سفر هوایی سریلانکا از سفر خود لذت ببرید.
لازم به ذکر است در حال حاضر پروازهای تهران به کلمبو، سریلانکا توسط ایر عربیا، امارات، قطر ایرویز، کویت ایرویز، ترکیش ایرلاینز و غیره انجام می شود. همچنین لازم است بدانید که در سایت رامن گشت می توانید به بیش از 900 پرواز به 70 کشور جهان دسترسی داشته باشید، بنابراین می توانید به راحتی بلیط هواپیما سریلانکا (بلیط چارتر و برنامه پروازهای خارجی و داخلی) را خریداری کنید. . شرایط پرواز.) خرید آنلاین.
سفر هوایی سریلانکا
در نهایت، پکیج های تور سریلانکا رامین گست شامل بازدید از محبوب ترین شهرهای توریستی از جمله کلمبو، کندی و بنتوتا می شود. پکیج های مختلفی ترتیب داده ایم و سعی شده تا تورهای 6، 7 و 8 شب به تمام شهرهای توریستی سریلانکا را در برنامه بازدید از این مکان قرار دهیم. پکیج های تور سریلانکا این شرکت شامل تورهای شهری نیز می شود و مسافران می توانند از تمامی جاذبه های گردشگری این کشور دیدن کنند. از دیگر خدمات تورهای رامین گشت در سریلانکا می توان به بلیط هواپیما رفت و برگشت، اقامت در هتل، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، ترانسفر بین شهری و ویزای سریلانکا اشاره کرد.

تور رامین در سریلانکا
سفر ارزان و لحظه آخری به سریلانکا
بدون شک یکی از دغدغه های افرادی که با تور سریلانکا سفر می کنند نگرانی از هزینه های بالای سفر است اما اگر قصد سفر با ارزان ترین تور سریلانکا با آفرهای ویژه تور سریلانکا را دارید آژانس مسافرتی رامین گشت به صورت مستقیم می باشد. مجری تور سریلانکا با قیمت مقرون به صرفه و مناسب این امکان را فراهم می کند که شما راضی از سفر خود بازگردید. حال وقتی می خواهید سفری مقرون به صرفه به سریلانکا داشته باشید باید به نکاتی توجه کنید.
ابتدا باید فصل‌هایی را انتخاب کنید که گردشگران کمتری به این کشور می‌روند و آب و هوای سریلانکا نقش مهمی در این موضوع دارد. زیرا روزهای اوج گرما و رطوبت یا در زمان باران های موسمی استوایی فصل توریستی در سریلانکا کم است. همچنین در مقاطعی مانند تعطیلات سال نو یا ایام نوروز تعداد متقاضیان سفر افزایش می یابد و البته قیمت تورهای مسافرتی سریلانکا نیز افزایش می یابد. نکته مهم دیگر این است که دور تورهای متصل را خط قرمز بکشید! وقتی مجبور به بازدید از چندین شهر توریستی باشید، هزینه ها بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید. سوال بعدی مدت زمان اقامت شماست، ترجیحا پکیج هایی را انتخاب کنید که شامل چند روز باشد.
تور ارزان سریلانکا
جدیدترین انتخابی که مجموعه رامین برای شما آورده است; انتخاب یک سفر لحظه آخری به سریلانکا یک سفر ارزان است، اما همچنین با پیشنهادات ویژه! اول از همه به شما توصیه می کنیم فریب این عبارت لحظه آخری را نخورید! زیرا این سفرها به ندرت با مسافران در طول سال ملاقات می کنند. زیرا تورهای لحظه آخری سریلانکا گاهی اوقات در پروازها تعداد کمی صندلی دارند یا در روزهای آخر تعداد کمی اتاق در هتل ها باقی می ماند. این آژانس‌ها را مجبور می‌کند ظرفیت موجود خود را با قیمت‌های پایین بفروشند تا از ضرر مالی جلوگیری کنند و در صورت بسته شدن پروازها و داشتن ظرفیت آزاد، قیمت‌ها 30 تا 50 درصد کاهش می‌یابد. همه چیز را می فروشند. مال آن هاست.
آیا می توان با سفر لحظه آخری و ارزان به سریلانکا سفر کرد؟
OK هنگامی که در آخرین لحظه به سریلانکا سفر می کنید، پرواز شما ممکن است چندین ساعت تاخیر داشته باشد. اما نگران خرید پروازهای لحظه آخری سریلانکا نباشید. زیرا ویزای این کشور در فرودگاه صادر می شود و می توانید تا 30 روز به عنوان توریست در سریلانکا اقامت داشته باشید.
با تور سریلانکا همراه شوید
تورپریس سریلانکا
هزینه سفر سریلانکا به 2 پارامتر بسیار مهم بستگی دارد: بلیط رفت و برگشت و هتل. توجه داشته باشید که هیچ پرواز مستقیمی از تهران به سریلانکا وجود ندارد و به همین دلیل باید از خطوط هوایی خارجی مانند عمان ایر، ایر عربیا، قطر ایرویز و فلای دبی استفاده کنید. این موضوع به یکی از عوامل افزایش هزینه سفر به سریلانکا تبدیل شده است. در مورد هتل نیز باید در نظر داشته باشید که هر چه مرکز اقامتی به مرکز شهر نزدیکتر باشد قیمت آن بیشتر می شود.
بیشتر تورهای سریلانکا ما ۷ شب و ۸ روز در کندی، بنتوتا و کلمبو هستند. شما این امکان را دارید که بسته به سلیقه خود هر بسته ترکیبی رامین گشت به مقصد سریلانکا را انتخاب کنید. هزینه های تور سریلانکا بسته به نوع پکیج انتخابی، روزهای اقامت و مهمتر از همه فصل سفر متفاوت است. 5 شب اقامت در هتل بنتوتا از 500 دلار و 7 شب اقامت در هتل بنتوتا و کلمبو از 830 دلار شروع می شود. ضمناً قیمت کرایه هواپیما از 19 میلیون تومان شروع می شود و این قیمت ها با توجه به زمان سفر و شب اقامت متغیر است. ما در آژانس پرواز رامین گشت سعی کرده ایم بهترین پکیج ها را با بهترین قیمت ارائه دهیم.
قیمت گردشگری سریلانکا
تورهای سریلانکا از تهران و شهرستانها
در مورد پروازهای سریلانکا، تمامی تورها به صورت پیش فرض از تهران خارج می شوند و می توان آنها را به شهرهای دیگر ایران تغییر داد. به عنوان مثال تورهای سریلانکا از تبریز، شیراز، اصفهان، رشت، کرمان و مشهد نیز در فصول اوج گردشگری توسط آژانس ها برگزار می شود.

منبع:تورسریلانکا

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور های داخلی