loading...

رامین گشت | مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی با ارزانترین قیمت

رامین گشت مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم

بازدید : 15
پنجشنبه 3 آذر 1401 زمان : 13:24

درباره سفر به مالزی
با گشت و گذار در مالزی واقعاً به کشوری سفر می کنید که شگفتی های جذاب زیادی برای شما دارد. وجود جنگل ها و طبیعت بکر در لنکاوی مانند پارک ملی کوالالامپور و آبشار تلاگو توجو، ساختمان های مدرن مانند برج های دوقلوی پتروناس در لنکاوی، سواحل زیبا و بناهای تاریخی در لنکاوی و غیره. جایی که وقت دیدن همه مکان ها و دیدنی های زیبا را ندارید. اذان رامین گشت به شما توصیه می کند همین امروز تور مالزی را رزرو کنید زیرا قطعا بهترین و لذت بخش ترین سفر زندگی خود را خواهید داشت.
تور مالزی
مالزی کشوری در جنوب شرقی آسیا با پایتختی کوالالامپور و کشوری مسلمان است. این کشور به دلیل تعداد جاذبه های گردشگری و سواحل متنوع، یکی از بهترین انتخاب ها، به ویژه برای گردشگرانی که از تورهای لحظه آخری مالزی استفاده می کنند و به ورزش های آبی هیجان انگیز علاقه مند هستند، همیشه محبوب است. یکی دیگر از جاذبه های مالزی جنگل های انبوه و بکر و جزایر ساحلی آن است. مالزی به خاطر برج های بلند و مدرنش نیز معروف است.
مقاصد گردشگری مالزی کدام شهرها هستند؟
برای علاقه مندان، تور مالزی به سه روش مختلف برگزار می شود در مدل اول به شهر کوالالامپور سفر کرده و 7 شب در این پایتخت بی نظیر اقامت خواهید داشت. در مدل دوم که تور ترکیبی است 4 شب در شهر کوالالامپور و 3 شب در جزیره لنکاوی اقامت خواهید داشت. همچنین حمل و نقل بین دو شهر توریستی به صورت هوایی انجام می شود در یکی دیگر از مدل های تور مالزی، شما به شهرهای کوالالامپور و سنگاپور سفر می کنید و یک تور ترکیبی راه اندازی می کنید که شامل یک تجربه جدید است. البته باید توجه داشته باشید که برای ورود به سنگاپور نیاز به ویزا دارید که صدور آن دو هفته طول می کشد.
تور ارزان مالزی
همچنین لازم به ذکر است که تمامی تورهای مالزی 7 شب و 8 روز بوده و پروازهای این تورها در روزهای جمعه توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام می شود و در 8 ساعت و 8 ساعت به طور مستقیم به کوالالامپور می رسند. . همچنین هر شنبه یک پرواز برگشت وجود دارد.
آیا برای سفر به مالزی نیاز به اخذ ویزای توریستی داریم؟
همچنین سفر با تور مالزی زیاد سخت و پیچیده نیست!! شما می توانید پاسپورت خود (حداقل 6 ماه اعتبار)، بلیط برگشت و کوپن هتل را به مقامات مرزی مالزی ارائه دهید و وارد کشور شوید. البته با این روش فقط تا 14 روز می توانید در مالزی بمانید. علاوه بر این، برای اقامت طولانی تر، باید ویزای توریستی مالزی را دریافت کرده و از آن نگهداری کنید. برای دریافت ویزای مالزی برای اقامت بیش از 14 روز باید اصل پاسپورت، 2 قطعه عکس 3*4 و کپی از حساب بانکی بیش از 8 میلیون دلار را به سفارت این کشور ارائه دهید. البته نگران نباشید زیرا می توانید مراحل اخذ ویزای توریستی مالزی را به آژانس رامین گشت بسپارید و برنامه ریزی سفر خود را آغاز کنید!
تور مالزی

تور مالزی هوایی
خب تنها راه سفر به این کشور هواپیما است. فاصله هوایی تهران تا کوالالامپور 3934 مایل یا 6331 کیلومتر و مدت زمان پرواز تهران به کوالالامپور بدون احتساب تاخیر تقریباً 7 ساعت و 50 دقیقه می باشد. در مورد پروازهای مالزی باید بدانید که مبدا تمامی سفرهای مالزی به صورت پیش فرض تهران است و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر ایران نیز وجود دارد.
قیمت بلیط تهران کوالالامپور با توجه به عوامل مختلفی از جمله نوع کلاس پروازی، شرکت هواپیمایی ارائه دهنده بلیط، تغییر تاریخ و ساعت و ... تعیین می شود. در این زمینه بهتر است هنگام جستجوی بلیط هواپیما مالزی، بلیط ها را با همان شرایط مقایسه کنید. همچنین سفر به مالزی مانند هر مسیر دیگری است که هزینه آن بسته به نوع ایرلاین و ایرلاین، زمان حرکت و کلاس پروازی متفاوت است.
ایر مالزی
در نهایت، بهترین پروازهای تهران-کوالالامپور پروازهای مستقیم از خطوط هوایی ماهان، ایران ایرویز، هواپیمایی ایران آسمان و ایرلاینز ایرآسیا هستند که در این مسیر به مالزی فعالیت می کنند و تاریخ، ساعت و کرایه پرواز مالزی را بررسی می کنند.برای پروازهای مالزی در طول سال متفاوت است. . .
بازدید ارزان و قطعی از مالزی
زمانی که صحبت از سفر به خارج از کشور می شود، عامل هزینه یکی از مهم ترین مسائل و یکی از بزرگترین دغدغه های مسافران است. تور مالزی یکی از تورهای خارجی مقرون به صرفه و ارزان برای گردشگران ایرانی است. زیرا پکیج های مختلفی با سطوح کیفی متفاوت و قیمت های متفاوت در دسترس شماست. یکی از راه های خرید یک سفر ارزان به مالزی، انتخاب هتل و پرواز مناسب است. بسته های مختلفی بسته به بودجه شما در نمایندگی رامین گشت موجود است. اما سفر در فصول کم توریستی مانند زمستان هزینه های سفر شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. با این حال، قیمت سفر به مالزی در ایام مانند بهار به ویژه نوروز افزایش می یابد. اگر قصد دارید به جای خرید تور فقط با هتل بلیط رزرو کنید، بهتر است با بلیط هواپیما بروید زیرا این بلیط ها ارزان تر هستند.
تور 90 دقیقه ای مالزی
امروزه سفر خوب، با کیفیت و مقرون به صرفه به مالزی یکی از بزرگترین دغدغه های مسافران است. اما اگر محدودیت زمانی برای سفر ندارید، به دنبال سفرهای غیرمنتظره و لحظه آخری هستید، سفر لحظه آخری مالزی بهترین و ارزان ترین گزینه خواهد بود. سفرهای خارجی لحظه آخری معمولا به کشورهای بدون ویزا مانند مالزی انجام می شود، بنابراین با خرید سفر لحظه آخری مالزی، بیشترین بهره را از سفر خود با کمترین قیمت خواهید برد.
هزینه پایین پروازهای لحظه آخری به مالزی دلیل اصلی علاقه مردم به این تورهاست. اما از آنجایی که مالزی یکی از مقاصد گردشگری و پرطرفدارترین مقصد در بین مسافران است، در بیشتر مواقع سفرهای دریایی مسافران زیادی دارد. بنابراین، برای آخرین سفر خود به مالزی انتظار زیادی نداشته باشید! اگر قصد دارید برای تعطیلات یا آخر هفته به مالزی سفر کنید، رزرو تور 90 دقیقه ای مالزی تنبل را توصیه می کنم. اما توجه داشته باشید که این زمان ها بهترین فرصت برای سفر ارزان در مالزی با استفاده از آخرین لحظه است:
از ابتدای مهرماه به دلیل شروع مدارس
روزهای اول هفته
بعد از پایان فروردین و تعطیلات نوروزی
بهمن و اسفند (مخصوصا در این دو ماه سفرهای لحظه آخری خیلی به شما کمک می کند).
معاملات مسافرتی مالزی
قیمت تور مالزی
قیمت تور مالزی مانند تمامی تورها تحت تاثیر قیمت بلیط هواپیما و هتل های موجود در تور شما می باشد. یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت تور مالزی، انتخاب آژانس مسافرتی است که تور مالزی را ارائه می دهد. به عنوان مثال، ممکن است در یک روز معین، دو تور در مالزی، با بلیط پرواز و هتل یکسان، قیمت های متفاوتی داشته باشند، زیرا توسط دو آژانس مسافرتی متفاوت ارائه می شوند. البته ممکن است این عامل تاثیر بسزایی در قیمت سفر نداشته باشد و تفاوت قیمت ایجاد شده اندک باشد.
اما یکی دیگر از عواملی که در قیمت نهایی این مسیر موثر است، انتخاب زمان سفر است. به طور کلی مقاصد گردشگری در تاریخ های خاصی از سال بیشترین تقاضا را دارند و تعداد مسافران در آن بازه زمانی بیشتر از سایر روزهای سال است که به آن می گویند. "فصل بالا". از سوی دیگر در مقاطع خاصی از سال تقاضای زیادی برای سفر به این مقاصد وجود ندارد و تعداد گردشگران کمترین میزان را دارد که به آن «فصل کم» می گویند; پس مالزی هم از این قاعده مستثنی نیست!!
قیمت سفر به مالزی
در صورت انتخاب تور خود در فصل کم که تقاضای سفر با تور مالزی کمتر است، می توانید هزینه کمتری بپردازید. اگر در طول سال که سفر به این مقصد تقاضای زیادی دارد باید هزینه بیشتری بپردازید. بنابراین اینکه در چه فصلی از سال قصد خرید تور مالزی را دارید در قیمت نهایی این تور بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
مالزی به تهران و شهرستان ها سفر می کند
تورهای مالزی از تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز از متداول ترین تورهای برگزار شده در سراسر ایران هستند و اگر ساکن سایر استان ها و شهرهای ایران هستید، پیشنهاد می کنیم برای رزرو با کارشناسان آژانس های رامین مشورت کنید. برو با ما تماس بگیرید. تور مورد نظر برای شما

منبع:تور مالزی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور های داخلی